Varumärkesbudskap:
våra värderingar
VÅRT VARUMÄRKE
Vårt åtagande
Naturen är kärnan i allt vi gör. Det är grunden och inspirationen för varje produkt och varje formula. Från att blanda palm- och olivolja i vår allra första tvål för 100 år sedan, till vårt senaste sortiment, sätter vi naturen i fokus i alla våra produkter.
Vårt arbete i samhället
Nu, mer än någonsin, har vi ett globalt ansvar att skydda människor i hela samhället. Vi arbetar nära folkhälsomyndigheter, akademin, lokala skolor och kliniker i missgynnade samhällen för att utbilda barn och deras föräldrar om hälso- och hygienfördelarna med att tvätta händerna med tvål.
Genom vårt globala handtvättsprogram tillhandahåller vi utbildningsmaterial och produktprover till skolor och samhällen som behöver det mest. Och för dem som vi inte alltid når, skapar vi medvetenhet om fördelarna med handtvätt genom globala reklam- och PR-kampanjer. Det är vårt åtagande att göra världen till en friskare och lyckligare plats.